Me & mammi

Haha igår fotade mamma och jag oss på någon studio grej, dom hade hört av sig till mamma och frågat om hon var intresserad. Så eftersom vi inte träffas lika mycket nu när jag "bor" (känner att det fortfarande är lite svårt att ta det ordet i min mun :P) med Mirza så tyckte vi att det lät som en kul grej att göra tillsammans. Och det var jättekul, dock så var vi nog lite för oserigösa för dreas tycke. Jag kom direkt från jobbet så när make up artisten ville sminka mig så tyckte jag att det kändes skönast att behålla det sminket jag redan hade, vilket hon verkligen tyckte var det skummaste ever. Sen när vi kommer in till studion så möts vi av tjejer i balklänningar(!) och där står vi med jeans och svart top! Aja roligare blev det men jag vill inte gå in på detaljer hehe, en bild fick vi iallafall med oss hem som minne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0