31 Mars

Idag har jag haft en fullspäckaddag, började med min morgonpromenad som jag nu har börjat att gå igen efter all snö, sen åt jag en lång frukost med mitt nybakade bröd som gräddades medans jag var ute och gick. Sen så väntade intensiva timmar av plugg, fy vad aktiebolagslagen är lång!!

På eftermiddagen hade jag och Petter bokat squashbana, det var första gången för båda så vi kunde inga regler utan körde bara på och försökte få upp ett roligt spel. Det var jättekul och man blev jättetrött! Eller förlåt JAG blev jättetrött, Petter åkte iväg på träning direkt efter. Sen skyndade jag mig hem, slängde i mig lite mat för att sen åka iväg till Idrottshuset och kolla på semifinal i volleyboll. Jag hann inte duscha men det gjorde ingen för fy fan vad jag skrek! Jag blev helt svettig. MEN NEJ VI FÖRLORADE! Det var inte sant jag fattar inte hur det kunde hända!!? Det var tur att jag inte gick in och skrev ett inlägg direkt när jag kom hem för det hade inte varit vackert det inte...

Men jag kan faktiskt från min plats på läktaren ta åt mig två poäng ifrån servmissar som gjordes pga att jag störde/skrek precis då man som servare inte vill bli störd (hehe underbart). 

Så nu har jag iallafall äntligen duschat och nja, jo, kanske lite lagt förlusten bakom mig... MEN PÅ SÖNDAG DÅ JÄVLAR!!!   


Här är Ida, världens bästa volleybollspelare och granne enligt mig :P
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0