Vg på tentan + en jävla massa tårar

Helt otroligt nog så fick jag vg på den här tentan också! Och nu vet jag att det är en massa som tänker "Gu vad hon ljuger, hon var heeeelt säker på att han skulle få vg" Men jag lovar när jag satt där och ordbajsade så kände jag verkligen att nu lämnar jag in den här skiten för jag orkar inte försöka längre i värsta fall så får jag u och då får jag väl göra m det. Så jag lämnade in tentan utan att en kolla igenom den. Men fy vad jag behövde det här för annars har det varit en av dom jobbigaste dagarna på länge, mycket tårar. Ibland suger kärlek håradre än något annat. Men all den underbara tid som vi haft tillsammans kan ingen eller inget ta ifrån oss.

Tack för allt Petra utan dig skulle det inte gå.


Kommentarer
Postat av: zandra

kämpa baby!

2010-01-31 @ 01:16:56
Postat av: Anonym

Du ar sa duktig bruttan!! Massa grattis kramar fran malaysia!!

2010-01-31 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0