Nu är jag riktigt förkyld alltså

Jag ligger hemma och är bajssjuk, det suger så enorm mycket! Jag kunde inte jobba idag och jag hatar verkligen att ringa och meddela att man är sjuk för jag vet hur jobbigt det är att jobba en för lite. Förlåt Vero Moda jag kommer ut med godis någon dag i veckan som tack för att ni gillar mig fast jag var sjuk idag :p. Men men eftersom jag inte har något att göra, nu när jag har kollat igenom en massa tråkiga filmer på ett extremt konstigt språk (?) för min dvd dosa är sönder så man kan bara sätta på det språker som står överst på listan. Vilket är något som jag aldrig har hört förut men som självklart börjar på "A". Men men som jag sa såha jag nu när jag inte haft något att göra kollat igenom en massa bilder och hittade den här. Det var en ganska misslyckad plåtning så jag har bara lagt undan dessa bilder på något ställe där ingen skulle hitta dom :P Men jag vet inte, det kanske beror på att jag är sjuk eller något men nu tycker jag att den här bilden var helt okej, så det här är de ni får se av mig idag :p

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0