3/2

Ja det var ett tag sen nu, jag har väl varit down och hållit på en heldel med mitt pm om EUs processordning. Men nu är det inlämnat så även fast jag kommer få göra en heldel kompliteringar så känns det skönt. Som pappa sa till mig igår "om man inte får göra några kompliteringar så är det inte bra pedagogik" :)

Ikväll ska jag gå ut med mina älsklingar. Det kan verkligen inte komma lägligare, kvällen kan inte bli annat än lyckad ;) Det börjar med en middag hos Ayla sen går vi vidare till Ritz där en av Aylas kompisar har födelsedagsfest, sen är det lite oklart ;) och kvällen avslutas på Strömpis.  

Så det har faktiskt inte hänt så mycket mer de senaste dagarna. På lördag så åker jag, Petra och Sofie till Åmmeberg där vi har en riktig tjejig sleepover med allt som hör de till plus MELODIFESTIVALEN! Det är så tur att man har sina vänner nu när man har gått miste om den person som stått en allra närmast de senste två åren. 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0