Vänner för livet

Jag kom precis hem från en lunch på stan tillsammans med Petra och Ayla och jag är bara så enormt lycklig. Jag har verkligen världens bästa vänner, det är helt otroligt. Det är för bra för att vara sant, hur hittade jag dom här tjejerna och hur hittade dom mig? Det är inte alls ofta som tre tjejer verkligen funkar så här bra alla tillsammans! Jag vet att vi kommer sitta där på något café när vi är 50 år och skatta och snacka skit om allt som inte faller oss i smaken precis som vi gör idag. Jag älskar er och jag älskar att ni är som ni är och gör som ni känner för utan att bry er om vad andra tycker. Ni har gjort mig till en särkare och lyckligare människa än vad jag någonsin har varit, jag skulle inte klara mig utan er. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0