Party Party !

Gårdagens utekväll blev väldigt lyckad, föst var Petra och jag bjudna till en gammal klasskompis och där var det flera från våran gammla klass, så kul att träffa alla igen! Det måste vi göra snart igen. Sen så drog Petra och jag vidare till Strömpis där vi mötte upp Jonna, Alexandra, Sandra och Karro och tillsammans gjorde vi kvällen till den bästa möjliga! Sen hämtade Sebbe oss, körde hem mig och Henke till mig där vi gick och la oss. Finns inget bättre sätt att avsluta en underbar kväll än i Henkes famn. Tuvär så är både Petra och jag sugit dåliga på att ta kort så imorse när jag kollade min mobil så fanns det bara två bilder från gårdagskvällen... Men jag får helt enkelt bjuda på dom ;)

Sen så har jag jobbat idag, tuuur att man inte blir bakis lätt allstå :P OCH så har jag köpt världens snyggaste skor, lägger upp bilder på dom imorgon. Nu ska jag börja min underbart seg söndagskväll med reprisen av "Bonde söker fru", "Gossip girl" och sen"Ensam mamma söker" . Önskar att Linn kunde vara här, vi är bäst på att sega tillsammans..

 

Ha en underbar söndagskväll! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0