Jag skäms...

Idag gjorde jag något som jag verkligen skäms över... Jag tror aldrig att jag har skämts så mycket eller känt mig så dum som jag gjorde idag, ne fy fan. Så nu passar jag på att be om förlåtelse, jag vet att han aldrig kommer att läsa det här men det känns bättre för mig. Så förlåt, jag menade inte något av det jag sa, jag var trött och flummig som fan och trodde inte att du skulle höra (okej det sista är världens sämsta anledning, det är jag medveten om) MEN jag har lärt mig en läxa och kommer inte att göra om det. Jag hoppas verkligen att den här killen (våran föreläsare) inte tog åt sig och bara tänkte att vi var några dumma tjejer. 

Vi är egentligen väldigt snälla tjejer vi va bara väldigt trötta efter en en massa plugg... Det var inte meningen att du skulle höra när vi sa att det såg ut som att du hade kilt på dig mm... Förlåt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0