Sov gott

Så, nu ska jag äntligen sova. Jag känner redan hur svårt det kommer vara att gå upp imorgon. Att jag känner mig sjuk gör ju inte saken bättre... Men gu vad deppig jag låter! Jag är ju egentligen jätteglad, för gu vad jag har lärt mig nya saker när jag har pluggat så här mycket! Och på lördag åker jag till Göteborg med världens bästa pojkvän och ska äta skitgod mat (god mat är verkligen något man ska unna sig, det finns (typ) inget bättre.) Och jag har helt underbara vänner, det finns inga bättre det lovar jag. Och min familj stöttar mig alltid till 100%, skulle inte klara mig utan dom. Aa när jag tänker efter så borde jag inte alls vara deppig egentligen, va skönt nu känns allt mycket bättre :) Tack alla underbara människor som gör mitt liv till det bästa någonsin, utan er så skulle inte jag vara den jag är idag <3


(Här har jag än en gång somnat till en film Henke och jag "såg på" i Sälen :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0