Sorry

Det var längesen jag vet men jag har så mycket att göra hela tiden så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..! Tuvär så kommer det nog antagligen inte att bli så mycket bättre på ett tag heller... Jag har tenta på torsdag men sen så :) Direkt efter tentan på torsdag så åker jag till Göteborg och ska bo hos linn! Så på torsdag är det bara stinsochlinntid, vore mys att sätta oss på något ställle, dricka och bara taigen ALL DEN JÄVLA TID som vi varit ifrån varandra! Sen på fredag em kommer Petra och Sofie till göteborg och på kvällen ska vi gå på Idol :D !  Och efter Idol då blir det PARTY med mina absoluta favvogirls i Göteborg, jag får tårar i ögen när jag tänker på det, det var så länge sedan det var vi <3

                                                                            Puss & Kram /Stina  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0