Saknar världens bästa kompisar

Nu ska jag gå och lägga mig, saknar mina älsklingar som det känns som att det var länge sedan jag hade egentid med. Allra mest saknar jag Linn, hennes smarta kommentarer lyser med sin frånvaro. Önska att jag hade henne lika nära som jag alltid har haft... <3 Men sen saknar jag att riktigt umgås med Petra också, det finns inget bättre än att ha en helkväll med den tjejen. Även fast vi inte har känns varandra så länge (ca 4 år?! gu vad tiden går fort) så har hon en stor del i mitt hjärta, utan henne så hade jag inte klarat mig här hemma i Örebro.

Ni två är dom bästa vännerna man kan ha, ni betyder så enormt mycket för mig. Tack för att ni alltid finns här för mig, jag kommer alltid att finnas här för er. Utan er skulle jag inte klara mig, jag fattar inte hur jag har lyckats men jag har verkligen fått världens två bästa kompisar. 


 (Till Petra och Linn)
 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar, älskar, älskar dig! Världens bästa vän.

2009-11-15 @ 00:17:26
Postat av: Petra

åh.. bästa starten på söndagsmorgonen att komma in och läsa det här! du vet hur mycket du betyder för mig och jag är tacksam varje dag att jag har dig. Älskar dig!

2009-11-15 @ 11:38:54
Postat av: Petra

och måste tillägga. Faaan vad jag längtar ihjäl mig till Göteborg!!

2009-11-15 @ 11:39:53
Postat av: paulina♥

hejsan sötnos allt bra ? (:

2009-11-15 @ 12:16:29
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0