Mycket att göra nu alltså...

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, förlåt. Men jag ovar att det ska bli ändring på det efter den här veckan! (dvs efter tentan). veckans scheman ser ut såhär:

Måndag: Seminarie + göra gamla tentor
Tisdag: Göra gamla tentor
Onsdag: Träffa tjejerna på universitetet, workshop på universitetet och sen sitta kvar och plugga
Torsdag: Göra gamla tentor, taco-plugg-kväll med tjejerna
Fredag: Pluggbrunch med tjejerna då vi ska ta upp allt vi haft det extra svårt för. Sen gå och lägga mig tidigt!
Lördag: 8.15- 13.00 tenta! 15.10 tåg till Göteborg där jag ska ha en underbar helg med Henke <3 Så efterlängtat.
Söndag: Göteborg

Så ni kanske fattar att jag har så extremt fullt upp den här veckan MEN jag ska iallfall blogga ett inlägg per dag ;) Nu ska jag ställa mig och göra mat till familjen, då blir dom glada när dom kommer hem :P (ingen kommer hem fören kl sju) Jag ska göra kycklinggryta med ananas, kokos med ris och nybakat bröd :)  Här är föresten en bild från plåtningen i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0