Handlat inför brunchen

Nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat en massa till brunchen som jag ska ha hemma hos mig imorgon. Det kommer bli jättetrevligt! Kommer ta en massa kort (det blir nog mkt populärt :P ) så att ni kan se mer ifrån det imorgon. Det fanns tuvär jättedåligt med grovt bröd och jag känner på mig att Maria och Stina föredrar det framför ljust, så nu har jag hunnit baka grovtbröd också. Det står i ugenen nu, jag provade ett som jag inte gjort tidigare så jag hoppas att det blir gott :) Men lugn Helen, det finns självklart ljustbröd också ;) 

Nej det kommer nog att bli jättetrevligt imorgon, det blir sista slutspurten inför tentan. Jag har kommit på en sak, OM det skulle vara så att jag inte klarar tentan (det är skitsvårt när det än ens första tenta´, jag har ingen koll alls på hur mycket man behöver kunna!) så måste jag få vg på omtentan. Då blir det ju ändå bra tillslut :) Men men nu ska jag dammsuga, så att det bli fint tills imorgon. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0