Min vecka

Trodde att jag hade en helt tom vecka framför mig som jag bara kunnde fylla med en mass härligt julmys men nej nej nu öpnade jag min kalender så insåg jag att den var helt full... :/ Fast men en massa underbara saker så det är lugnt! ;)

Måndag: Plugga med tjejerna på universitetet, julkonsert i Nicolaikyrkan
Tisdag: Seminarium, Fika med Zandra, 75 min massage ( är vekligen så värd det :P)
Onsdag: Ska upp på stan och godkänna bilder från en tidigare plåtning, köpa dom sista julklapparna
Torsdag: Föreläsning förvaltningsrätt, baka julgodis, gymma
Fredag: Föreläsning kommunalrätt, åka hem till mina kusiner i Norrköping och ha julmys
Lördag: Är kvar i Norrköpning till typ 18.00 sen klassfest!
Söndag: Förbereda för min julsuprice till Petra, Linn och Sofie och vara där hela kvällen + ev utgång om vi känner för det, beror lite hur det gick kvällen innan på klassfesten :P 
 
+ Att jag någon dag ska gå på stan med Petra (har inte bestämmt vilken dag än) Och det skulle vara skitmys att äta en julbruch på Clarion någon dag, så det vill jag få in.  Och så har Hannah, Petra och jag pratat om att ha en myskväll med allt gossip som de senaste dagarna har givit oss ;) OCH så måste jag läsa ut två böcker i kursen offentlig rätt, nej..   

Puh.. Men gu vilken härlig vecka jag har framför mig ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0