Tiden som gått sen sist jag skrev

Hej igen, det var ett tag sedan jag skrev nu jag har haft mycket att göra under juldagarna men nu drar jag igång med bloggen igen ! :) Under tiden som jag inte har skrivit så har jag gjort en heldel roliga saker så jag tänkte bara ta en kort genomgång över dom bästa. Enjoy!

19 Dec Klassfest
Det var sjuktkul! Det måste vi verkligen göra om snart igen. Och då lovar jag att även jag följer med på efterfest Maria ;) Ett stort tack till Linn, Hevi och Maria som fixade allt <3


(Vi lekte massa lekar, och mitt lag vann såklart :p)

20 Dec minijul med vänner
Dagen efter blev hade jag ordnat en sminkkväll men Sofie, Linn och Petra då en make up artist "lärde" oss att sminka oss, vi åt en massa goda grejjer, hade julklappsbyte och myste uppe i en lokal. Det var verkligen så lyckat, ni är underbara tjejer.

Vi tog en heldel underbara (?) bilder MEN dom har inte Petra lyckats lägga ut än så tills hon gör det så får hon bjuda på denna bild ;)

21 dec plåtning
Har inte sett några bilder från det än men det kommer :) Så här kommer en från en tidigare plåtning istället.


22 Dec julmys hemma hos m&m + tentaresultat
Mamma och jag åkte till mormor och morfar över dagen och åt massa mat och tog en långpromenad, väldigt mys. OCH JAG FICK REDA PÅ ATT JAG FICK HÖGSTA BETYG ÄVEN PÅ VÅRAN ANDRA TENTA!!! GRATTIS TILL MIG SJÄLV :D


23 Dec jullunch med Petra

24 Dec JULAFTON!!
Firades med hela släkten hemma hos farmor med allt som hör julen till :) Dagen avslutades med att jag gick över till Linn och hade lite julmys med henne, ett perfekt slut på en underbar dag.


Ja det här var den enda bilden jag hade i min mobil från julafton, dom andra bilderna är i kameran och dom har jag inte hunnit lägga över på datorn, men det kommer lovar :P Jag hade iallafall på mig en svart långklänning och matchade det med röda läppar.

25 Dec Party!
Det började med en lååång förfest hemma hos Alex och avslutades morgonen efter att jag såg mig och Petra på första sidan av Örebroguiden :P Där emellan så hanns det med en del intriger, många rundor av "jag har aldrig", en heldel taxiåkande och jävligt mycket skratt med världens bästa tjejer, tack för at ni finns girls! <3



26 Dec Jobb

27-30 Dec Sälen
Inlägg om den resan + bilder kommer imorgon

Nu ska jag sova god natt snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0