Ayla är hemma igen

Kvällen började med att Petra, jag och Ayla gick och köpte kinamat från vårat vanliga ställe och tog med det hem och åt, så yammi. Sen kom Amanda, Aylas nya roomie och vi satt och pratade all möjlig skit ett tag ;) Amanda var verkligen jättetrevlig det kommer bli perfekt att ha henne hemma hos Ayla nu i framtiden :)  Sen drog vi vidare upp mot stan, tyvärr var det helt fullt på Ritz så vi satte oss på Lilla Örebros uteservering. Petra och jag som inte skulle vidare ut drack te för att bli varma meddans Ayla körde på lite starkare grejjer ;) Dom drog vidare ut och Petra och jag satte oss på Pitchers och fcik väldig service av självaste chefen hehe :P  En underbar kväll tack bebes


Är så glad över att min Ayla är hemma igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0