Alla hjärtans dag

Igår var det ju alla hjärtans dag och även fast jag anser att man borde visa uppskattning till nära och kära varje dag så är jag ett stort fan av sånna här specialdagar :p. Så först jobbade jag från 10.00- 18.30 på Vero Moda (då det bla kom in en sjukt söt kille och gav mig en massa chokladhjärtan, så sweet) sen köpte jag en massa "alla hjärtans dag godis" till mina arbetskamrater som dom får imorgon då dom är hemma från Berlin igen :) Sen så åkte jag förbi Petra på vägen hem och lämnade choklad till henne, åkte hem och lämnade presenter till mamma, pappa och lillebror. Linn som tuvär är i Göteborg får sin present på lördag då hon kommer hem :) Sen åkte jag hem till Mirza och fick världens finaste rosor! Jag blev verligen så himla glad, han är inte bara världens hetaste kille ever utan även helt underbar ;) Vi åt middag som han hade fixat och hade en jättemysig kväll. Tuvär blev jag allt sjukare ju längre kvällen gick vilket förstörde lite men jag hoppas att vi kommer tillbringa fler alla hjärtans dag tillsammans och att jag då inte är lika booring ;) 

 

Tack för en underbar kväll snygging ;)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0