Idol

Godmorgon eller vad man ska säga? Jag och Mirza har under den gångna terminen haft ett mönser att sova alldelles för länge på mormarna (som iofersig är underbart mys). MEN idag börjar den nya termnen och med det så tillkommer att gå upp tidigare.. Men innan jag åker iväg till skolan så tänkte jag lägga ut lite bilder från när idol var i örebro och jag fick möjligheten att styla tjejerna tills deas turnè! Helt underbara tjejer alltså, verkligen båda fötterna på jorden och hur gulliga som helst.   



  

  

Ha en bra dag ! Puss / Stina


Kommentarer
Postat av: N

stina, hur håller du dig smal och vältränad? några tips, vad äter du, hur mycket/ofta tränar du? du är så himla fin! <3

2011-01-17 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0