Fredag

Nu är jag ÄNTLIGEN av med den där tetan och jag kan börja njuta av att våren är här :) Jag har dessvärre för första gången i mitt liv fått ont i huvudet så nu har jag ändå tvingats ligga inne två dagar. Men men skitsamma det får jag komma över nu för ikväll är det nämligen fotboll som står på schemat. Inte mindre än ÖSKs första hemmamatch för säsongen, det var sjukt längesedan jag var på Behrn arena och kollade på Ösk när jag tänker efter så tror jag inte ens att arenan hette så på den tiden hehe, men det ska bli kul! Kl 19.00 börjar det och innan dess så ska jag se till att komma ur min lilla "sparkdräckt" som jag har spenderat mina två sjuka dagar i ;) 


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0