Taggad inför tre dagar fulla med plugg

Nu har jag varit och handlat för att klara de tre närmsta dagarna som bara kommer handla om plugg, plugg och plugg... Men det ska bli kul också, jag älskar när man sätter sig in i något riktigt ordentligt så här inför tentan för man lär sig så otroligt mycket! Så det känns kul för jag vet ju att om en och en halv vecka (dvs efter min tenta) så kommer jag veta så otroligt mycket mer än vad jag vet nu :)



Och så blev jag extra glad när jag hittade en ny smak på mitt favvote! (se nedan)


Friggs har helt underbara teer som är helt koffeinfria, bara gröna, röda och vita och som är extra bra för magen :) Annars gillar jag löste mest men ibland är det skönt att bara ha en färdig påse att lägga i (haha höjden av lathet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0