Southampton

Nu har vi pluggat på universitetet från ca tio till halv tre och varit väldigt effektiva hela tiden, good job girls! ;) På fredag är det sista seminariet för den här delkursen och jag tror att det kommer bli väldigt lärorikt och kul! Idag ringde jag till syon igen (för er som inte vet så planerar jag att åka till england nästa termin och fortsätta mina juridik studier där, iallafall en termin till en början) och den här gången var hon till hjälp! Hon berättade att Örebro uni har fått två platser i år till universitetet i Southampton (ett av om mest eftertraktade univeriteten i england!) och att det fortfarande går att söka!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Kört hårt på det, men bara en termin, Villans dansgolv får inte vara utan Stina längre än så ;)

2010-03-25 @ 01:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0