Uppdatering från Dubi

Jag är fortfarande väldigt hostig och snorig och det blir INTE bättre! Jag blir så irriterad för det går ju inte att plugga när man hostar hela tiden och jag har ju tenta på torsdag, så det suger ju. hag hade gett extremt mycket för att byta plats med Petra och Sebbe just nu som ligger på stranden i Dubi... Här kommer iallafalll en uppdatering från när dom precis landade.

"Har precis landat i ett 20 gradit dubi! Resan har gått bra trots väldigt skakit och en skrikande unge bakom oss. Nu ska vi sätta oss på bussen till hotellet, så spännande :) Man ser bara män överallt som ser ut att ha på sig lucialinnen och en kökshanduk över huvidet :P Jag ha inte sett en enda kvinna så länge, känns skumt! Älskar dig, hörs snart <3 Puss"


Jag och Petra i Nice i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0