Sov gott

Idag har jag mått mycket bättre än de senaste dagarna vilket är hur skönt som helst! Nu ska jag alltid ta på mig alldelles för mycket kläder, dricka mycket te och tvätta händerna överdrivet ofta så att det dröjer länge tills jag blir sjuk igen :) Imorgon har vi seminaruim och efftersom jag har tagit ett alldelles för långt jullov så blir det till att gå upp tidigt imorgon för att skumma igenom den underbara boken "kommunalrättens grunder", yesss. Det är så en äkta vg-elev jobbar ;) 

Llite roligare saker då, på tisdag så blir det myskväll hemma hos Alex med Petra och Hannah <3  Nu blev jag av någon konstig anledning väldigt sugen på tapas så jag hoppas att vi fixar iordning en enkel variant av det :p På onsdag så blir det den sista utgången på ettag med Hanni eftersom hon flyttar till Stockholm. Självklart kommer vi åka och hälsa på henne och så kommer hon att komma hem till oss mer än ofta <3 Så på onsdag blir det party, platsen för förfest är också helt fixad (kan inte säga var, vi vill inte ha några objudna gäster :p) Det kommer bli så kul!

Men men nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp och läsa min bok... Jag får iofersig träffa Maria imorgon, det ska iallafall blir kul! Ne jag måste faktiskt erkänna att jag ser fram emot att öppna böckerna igen, plugghäst som jag är ;) Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0