B.F.F

Idag kom nallen som jag och Petra skickade till Hannah fram, hon blev exakt så glad som jag hade hoppats på. Det är sånna här saker som jag bara älskar för det är egentligen inte alls en stor grej men det betyder verkligen så mycket för den som får det. Där här meddeladet fick Petra och jag från Hannah idag på Facebook:

 "Stina o Petra! Det finns inga ord för hur mycket jag saknar er. Inga ord kan förklara hur mycket ni betyder för mig. Det är en självklarhet att vi alltid har hört ihop... det är nästan 10 år sedan vi träffades första gången och jag ser oss hålla ihop hela livet. Vi har livet framför oss! Jag blev rörd till tårar när jag fick den finaste nallen i världen. Jag ska bära med mig den på varenda tenta. Ni är helt underbara <3 Tack för att jag får vara er vän och tuuuuusen tack för den fina nallen. Vi ses snart!!!! Miss you <3"

Och här är den lilla skyddsängelnallen som vi skickade


Kommentarer
Postat av: petra

BFF!<3

2010-01-21 @ 15:17:27
URL: http://petrarosen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Älskar er mina tjejer!!! <3 världsbäst! Saknar er så himla mycket... hihi. Stina, du lär ju fnissat efter vi lade på förut när jag hade låst in mig på toaletten o ringde dig...



Love you

2010-01-21 @ 21:57:24
URL: http://hannahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0