Sleepover

Igår hade jag, Petra och Ayla sleepover hemma hos Ayla. Vi började med att ta en runda på stan vilket ledde till en massa kap fast inte några jeans till mig vilket var målet. Tydligen så tillverkar inte ens Miss Sixty jeans i min stl (!) jag har tydligen för långa ben för att ha så liten midja, vilket inte kan vara sant eftersom hur många smalare och längre tjejer än mig finns det inte där ute som använder Miss Sixty?! Så det blir Stockholm nästa, jag litar inte riktigt på örebro ;) Sen handlade vi tacos och godis och gick hem till Ayla och lagade iordning allt och åt sjukt mycket!! jag tvingade alla att kolla på Os, vi gjorde behandlingar (Ayla är ju utbildad, man blir så bortskämd av av ha en kompis dom är det alltså :P) och sen kollade vi på Bröloppsfotografen, helt underbar film! Sen gick vi och la oss alla i dubbelsängen och hade djupa samtal om livet ;)

Tack för en underbar kväll tjejer! <3

   

   


Kommentarer
Postat av: camilla i baltimore

Svart vita bilder blir alltid finast!

2010-03-11 @ 18:07:47
URL: http://mopsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0