Reklamfilmning + plåting

Hej jag vet att jag har sugit på att skriva de senaste dagarna men jag har verkligen haft så fullt upp.

Igår så var Petra och jag ute och åt och sen var vi på "This is it". Det var en helt underbar kväll, så välbehövd efter allt pluggande. Jag hade så mycket jag bara behövde prata ut om så gu förlåt Petra jag måste bara ha pratat om allt mellan himmel och jord hela kvällen hehe! :P Filmen var HELT UNDERBAT!! Jag kän inte säga så mycket mer än att jag älskar den och att alla måste gå och se den, nu.

Sen idag så var tappra jag och Maria på universitetet kl nio och pluggade, sen direkt därifrån till (min första!) testreklamfilmning! Det var så kul! Jag kommet lägga upp filmen så fort den är klar (jag tror dessverre att det kan ta ett tag..) Och sen efter det så var det en plåtning, kanske en lite för het plåtning.. =/ Nerå jag hoppas bara att min pojkvän kan vara stolt över mig...

Så nu väntar en helkväll med familjen, en god middag med lamm, nya Chick och glamour, en massa naturgodis och Idol! 



Bild från en plåtning för ett tag sedan med fotografen Pelle.     
(pellelannefors.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0