Gårdagskvällen

Kvällen igår var urmysig, vi började med en middag på Efasos, där jag åt lamm ( det fins enligt mig inget bättre) och sen gick vi vidare till Sf där vi skulle se förhandsvisningen av filmen Zombieland. Och ja det första som visades i filmen var hur en massa människor som hade blivit zoombies åt på andra "normala" människor, så det började väldigt kritiskt. MEN sen blev den faktiskt på något extremt undligt sätt bra och även fast jag idag tänker "fy fan vilken störd film, vad handlade den egenligen om?!" så satt vi ju ändå där och skattade i biomörktet så då får man väl se det som lyckat ändå :P  

På fredag åker Henke till Österike på skidsemester, det kommer bli så ensamt här hemma. Men med en stor tenta om två veckor så känner jag påmig att jag kommer ha fullt upp ändå.



     

Tack för en underbar kväll Henke, älskar dig


Kommentarer
Postat av: ..

Ohh ni är så söta ni!

2009-10-21 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0