Arbetsrätt

Så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa arbetsrätt, jag och mina girls från klassen har lagt upp ett pluggschema fram tlll tentan och imorgon är det arbetsrätt som gäller. Jag tycker verkligen att det är sjukt intressant att plugga juridik, verkligen överförväntan. Men nu är det mycket alltså...

Men vafan nu ska  jag klara det här! Man lär sig så mycket nytt hela tiden, det är helt otroligt kul. Och så har Henke fixat så att han och jag åker till Göteborg direkt efter tentan och har en underbar weekend där. Det ska bli så skönt att åka dit, bo på hotell, äta den helt underbara hotellfrukosten, fina middagar, bara vara med varandra 24/7 och shoppa! ( för de kommer jag ju inte ha tid för nu på två veckor meddans jag pluggar, att shoppa alltså;) ).

Men men nu ska jag börja repetera arbetsrätt, det är faktiskt väldigt intressant. Så sov gott alla mina härliga läsare <3



(P.s har en till plåtning på fredag mer info om den senare)  


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är så fin! Hur kan du vara så brun? Jag känner mig som ett spöke.. ;) Love <3

2009-10-31 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0