Rachel Bilson

Har precis pratat med Linn i telefonen, hon verkar ha det hett där i Göteborg ;) Längtar så mycket tills jag kommer och hälsar på! Hoppas att jag får träffa alla hennes nya vänner som verkar ta  så bra hand om henne där nere :) (vissa lite bättre än andra;)) Nu ska jag gå och lägga mig och prata med Henke, han börjar att bli bättre nu. Imorgon så är det skola igen (föreläsningar på engelska!?) och på kvällen så hopppas jag att det blir biomys eller något liknande med Petra <3.

Hittade den här ursnygga bilden på Rachel Bilson (jag blir så sugen på att använda mina kavajbyxor!) och var bara tvungen att lägga ut den. Hon är så snygg!


(Oh jag undrar vad jag ska ha på mig imorgon, har verkligen ingen fantasi...)
Sov gott puss & kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0