28/11

Idag jobbade jag, det var kul som vanligt men lite roligare idag för idag fick vi varsin kofta! Så fin är den, jag blev så himla glad precis vad jag behövde :) (se på bilden nedan) Idag började vi även med våran julinslagning, vi är inte som andra klädbutiker som skickar med kartonger utan vi slår in dom :) Och fint blir det! (fast det tar ju lite tid nu i början :P) Aja nu ska jag hugga in på godiset som fanns här hemma åt mig idag när jag kom hem, juste måste berätta. När jag kom hem idag så möts jag av en godisskål, ett ljusarrangemang och en super söt rosa plastficka med ett hjärata på. Familjen tyckte nog att jag var värd det efter allt mitt slit <3 Här kommer dagens, och koftan jag har på mig som jag fick av Vero Moda finns att köpa för 249kr på Vero Moda hela helgen :)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0