Dagen som gått

Först och främst så sov jag till klockan halv ett (!) det har inte hänt på evegheter. Så tar jag mig upp och känner hur jag kallsvettas, i ett desperat försök på att bli lite piggare häller jag i mig en massa cola och nej, det är inte att rekomendera. Kl två är jag iallafall på benen och åker till min fotograf som jag skulle få lite bilder av idag. Han hade lekt en massa med dom men verkligen gjort dom jättefina :) (se ett ex nedan) Sen efter det så åkte jag ut till Marieberg där jag skulle skriva på kontrat för Vero Moda och fick fler tider att jobba på under mellandagarna :) Därefter var det dags för en fika men Zandra, så skönt att bara sätta sig ner och prata om allt. Zandra och jag har inte träffats så mycket själva tidigare men det måste vi börja göra oftare hon är verkligen en toppen tjej! <3 

Sen gick jag in på Coop och handlade en massa till min suprice till tjejerna på söndag, det kommer bli så mys! Längtar.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0